lørdag 17. april 2010

Tilbake

I går var jeg tilbake på samme treningsmengde igjen, som før anfallet. Jeg kjenner godt at pusten er tyngre nå, men jeg får til det jeg skal og det er veldig bra :)

11. april: Anfall
12. april: Ca 4 km tur + 35 min kondisjon
13. april: Ca 2 km tur + styrke og core
14. april: Ca 4 km tur + 55 min kondisjon
15. april: Styrke og core
16. april: Ca 3 km tur + 75 min kondisjon

På tur i pøsregn ----- >

Har fått en dings som skal hjelpe meg å innta medisin når et anfall er i gang. Medisinen puffes inn i et kammer, og pustet så inn via en maske i andre enden.

Vanligvis når en tar medisin, skal en tømme lungene, trekke ned medisinen også holde igjen litt før en puster ut igjen.

Dette er umulig å få til under et kraftig anfall, men ved hjelp av Aero Chamber, kan medisinen pustes inn på vanlig måte.

Har fått beskjed om å ha denne med over alt hvor jeg ferdes, så jeg får vel venne meg til å bruke rumpetaske på tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar