tirsdag 6. juli 2010

Oppdatering

Det er en stund siden sist jeg skrev her, men nå er jeg i gang igjen. Har startet med å endre designet, for å få det litt mer lyst, lett, friskt og muntert. Med andre ord, slik som det også er ønskelig å føle seg, både i kropp og sinn :)

Det har vært labert med styrketrening, siden jeg mangler både stang og vekter. Jeg går en del turer i marka, og har vært på årets første topptur, som gikk til Kvalhornet. Bilder fra turen er lagt ut på turbloggen.

Etter omlegging av kostholdet har jeg gått ned 7 kilo på 21 uker. I går startet jeg opp med kondisjons- og coretrening igjen, og det var utrolig godt å få slite og svette litt. 

Jeg og Johanne var med på årets 7-topptur. Vi har ikke vært med tidligere, så vi visste ikke helt hva vi gikk til da. Gjett om det var mye smerte i beina den siste delen av turen! Heldigvis huskes ikke smerten så godt i ettertid, så det blir garantert deltakelse til neste år også :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar